2015. augusztus 4., kedd

Tinder-kalauz az én szemszögemből

Számtalan oka van annak,hogy elkezdtem blogolni a témáról. Leginkább el akartam mesélni a történetem, de szerettem volna azt is,ha mások tanulnak az én hibáimból.  Arra gondoltam,a tapasztalataim alapján összeállítok egy "kalauzt", amit szívből ajánlok minden Tinderellának: tele van közhelyekkel és evidenciákkal, ugyanakkor sokan épp a nyílvánvalóról feledkezünk meg :) 

A Tinder tényleg csak egy szexpartner-kereső alkalmazás?-kérdezték tőlem sokan. Nem tudok válaszolni erre- azok a fiúk,akikkel én beszélgettem , nem akartak tőlem kizárólag testi kapcsolatot,egyik randin se volt, hogy direkt célzásokat kaptam volna arra vonatkozólag, hogy akkor most nem akarok-e felmenni az illető úriemberhez. DE! Ez valószínűleg annak tudható be, hogy meglehetősen könnyű előzetesen szelektálni azokat, akik kizárólag erre mennek- se bemutatkozás( vagy ha van is,egy önmagáért beszélő "laza kapcsit keresek"),se egy értelmes fénykép amin esetleg felsőruházatban szerepelnének, csak kivillanó kockák, boxeralsók, volt, aki a "lényegről" lőtt képen kívül nem kívánt mást megosztani a hölgyközönséggel ( amit nem értek,mert elvileg facebookos képeket lehet kiválasztani, biztos jól mutat egy hímtag a profilképén,haha).

Ugyanez visszafelé is igaz. Nem egy lány a környezetemben panaszkodott,hogy ő csak az ilyen puncivadászokat vonzza, és nem is lehet itt normálisan ismerkedni. Hát kérem,aki mellkidobós-csücsörítős selfiekkel bombázza a férfinépet, és kizárólag félmeztelen-tetkós yoloka fiúkákat lájkol, min csodálkozik?
Gondolja,hogy ezeket a kockás-kitetovált félistenek nem tudnak ott ismerkedni ahol akarnak? Nyílván a könnyű prédákra mennek rá, még a piát sem kell fizetni, elég pár nap netes "puhítás" és meg is van az ingyen numera.

Ha komolyat keresel, ne azt a képet sugározd magadról, hogy könnyen elérhető vagy. Garantáltan sok matched lesz a bikinis képekkel, de hogy azoknak a negyede sem lesz tisztességes szándékú,az is biztos. A Tinder egy "húspiac". Ha te kiteszed amid van, ha nem írsz bemutatkozást, pontosan azt a képet közvetíted magadról, ami aztán vonzza azokat a hímeket, akik könnyen kapható partnert keresnek.

Amit még sokan kérdeztek tőlem: érdemes-e belevágni külföldiekkel való randizásba?

Én a magam részéről ragaszkodom ékesszóló anyanyelvemhez egy párkapcsolatban,mert esetlegesen a nyelvtudásunkban tátongó lyukak valamilyen kommunikációs félreértéshez vezethetnek, és nehéz ilyen szerény eszközökkel elsimítani a konfliktusokat( pedig felsőfokú nyelvvizsgám van angolból). De ha megvan a közös nyelv,mindketten jól beszélitek,miért is ne?
Ugyanakkor a legtöbb Tinderen vadászó szexis idegen csak néhány napig,jobb esetben pár hétig tartózkodik nálunk, és csak keres valakit,aki megmutatja neki a helyi romkocsmákat és látnivalókat, majd könnyes búcsút vesznek és jön a következő város,a következő lány. Aki itt él azonban,nyílván valamelyest átvette már a helyi szellemiséget,sőt, talán a nyelvet is, így velük talán érdemes egy próbát tenni.

Azt már egy külön bejegyzésben említettem, hogy a Személyes Találkozó létfontosságú. Ugyanakkor,aki aznap este szeretne találkozni, nem biztos,hogy azért van, mert élőben akarja csodálni vibráló egyéniséged, bár nekem is volt olyan randim, akivel a match napján találkoztam ( az egyik legviccesebb sztori, ami lesz,alig várom,hogy megosszam veletek), és nem volt semmi hátsó szándék. 

Összeszedném pár pontban, mit tanácsolok Nektek:
-Írj bemutatkozást. Ha tud olvasni,az már jó jel :) Ne legyen kisregény,3 frappánsan megfogalmazott mondat elég.
- Olyan képeket tegyél fel,amik jellemeznek téged, ne legyenek szétszerkesztve, legyen egész alakos is, sokan mérgelődnek a "zsákbamacskák" miatt. Ha alkalmi kapcsolatot keresel, mehetnek a szexis pózok, máskülönben hanyagold. 
-A kevesebb több. Ne lájkolj be olyan fiúkat akik nem tetszenek ( meglepő,mennyien csinálják ezt) mert aztán kínos lesz,amikor rádír, te meg nem válaszolsz vagy lekoptatod.
- Találkozzatok. Anélkül nem megy.
- Győzödj meg róla, nincs-e barátnője. Komolyan. Elképesztő milyen vastag a bőr egyesek képén.
-Ne feledd-ez csak az internet. Azt mond magáról mindenki,amit akar.

Remélem hasznosnak találtátok,hamarosan érkezik a #4es történet, ami sokkal vidámabb lesz az eddigiéknél :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése